Qui som?

historia-escola

Petita història de la nostra escola

Antigament l’escola estava a l’actual plaça de Catalunya, on ara està el centre cívic, la zona dels pins era el pati.
Fou l’any 1973, quan es va construir la nostra escola amb el nom de Colegio Nacional “Rión Marsal”.
Aquesta escola agafava als alumnes de La Canonja i també de Bonavista.

Van ser uns anys de massificació, penseu que teníem uns 1500 alumnes. Els alumnes estaven repartits , els pàrvuls a les escoles velles i l’ EGB a la nova escola.
A l’any 1979 es va construir “ El Colegio Público de Bonavista” i això va comportar la reunificació de tots els alumnes presentant unes dimensions mes normals.

El curs 1997-98 amb la finalització de la EGB , i l’arribada del nou sistema educatiu , l’escola rep el nom de CEIP La Canonja amb 6 unitats de preescolar i 12 de primària.
Els últims anys el fort creixement del poble ha comportat que l’escola es fes més gran, tenint en l’actualitat 7 unitats d’educació Infantil i 18 de primària i uns 558 alumnes.
En l’actualitat l’escola té el nom d’ Escola La Canonja.