BEQUES MEC

Benvolgudes famílies,
S’han convocat els Ajuts individuals per a alumnes amb necessitat específica de suport educatiu per part del Ministeri d’Educació i Formació Professional. El termini és del 3 d’agost al 30 de setembre. Aquí teniu l’enllaç:
La sol·licitud es fa de forma telemàtica. Per presentar la documentació… Llegeix més»

NORMATIVA INTERNA CENTRE CURS 21-22 (DOSSIER FAMÍLIES)

COVID-19 Setembre 2021

NORMATIVA INTERNA CURS 21-22
DOSSIER FAMÍLIES ESCOLA LA CANONJA

L’obertura del centre enguany continua estant  condicionada pel COVID-19. És per aquesta raó que haureu de tenir en compte les següents instruccions en cas d’accedir al centre:

• Fer ús de la mascareta.
  • Utilitzar el gel hidroalcohòlic.
  • Mantenir la distància de… Llegeix més»

BENVINGUDA A LES FAMÍLIES INICI DE CURS 21-22

Setembre 2021- COVID-19
Benvolgudes famílies,
Ens adrecem a vosaltres per tal de donar-vos la benvinguda a aquest curs escolar 2021-2022.
L’obertura del centre aquest mes de setembre continua estant  condicionada pel COVID-19.
Certifiquem doncs que la nostra Programació General Anual va lligada a un PLA D’ACTUACIÓ CONCRET I EXTRAORDINARI… Llegeix més»