TALLER DE TINENÇA RESPONSABLE AMB GOSSOS – Cicle Inicial 1r

Ahir, dilluns 18 de març, l’alumnat de 1r va poder gaudir d’una activitat ben diferent a les habituals que fan dia a dia a l’aula: un taller de tinença responsable amb gossos de la mà de l’entitat “Link a dogs”.

Amb l’objectiu d’educar a l’alumnat sobre el respecte i cura dels animals, vam rebre la visita d’una monitora especialitzada en comportament caní. Amb entusiasme, els nens van aprendre la importància de proporcionar amor, aliment i exercici als seus amics de quatre potes. Mitjançant jocs interactius i demostracions pràctiques, nens i nenes van comprendre la responsabilitat que implica tenir una mascota, i com establir una relació de confiança i respecte mutu.

Aquesta experiència no només els ha ensenyat sobre la cura dels animals, sinó que també fomenta altres valors molt importants com la empatia i la responsabilitat envers els altres éssers vius.