FESTIVAL DE PRIMAVERA 23/24 – 1r, 3i i 5è

Un any més l’Escola La Canonja celebra el nostre Festival de Primavera! Enguany es realitza la tarda del 22 de març i hem decidit fer les coses d’una manera una mica diferent per oferir una nova experiència als nostre alumnat i les seves famílies.

En lloc del format tradicional, hem optat per una disposició especial. Els nivells de 1r, 3r i 5è de l’escola han preparat un ball que interpretaran al centre de la pista, mentre que les famílies els rodejaran per gaudir de l’espectacle des de tots els angles.

Els alumnes de primer, tercer i cinquè han estat dedicant temps i esforç des de l’àrea de música amb els mestres en Rafa i Tania a preparar actuacions especials que reflecteixen l’arribada de la primavera i celebren les nostres tradicions locals.

• 1r : L’alumnat de cicle inicial interpretarà “La Solipanta“.

• 3r: L’alumnat de cicle mitjà interpretarà el “Cercle circassià“.

• 5è: L’alumnat de cicle superior interpretarà el ball de bastons “El Córrer“.

Estem convençuts que tant les famílies com l’alumnat ha gaudit d’una experiència de molt bon grat per donar inici a les vacances de Setmana Santa.