SITUACIÓ APRENENTATGE RAQUETES – Cicle Superior E.F.

Aprofitant l’arribada de la primavera i la calor, des de l’àrea d’Educació Física potenciem les activitats físiques i esportives a l’aire lliure.

Al tercer trimestre encetem la Situació d’Aprenentatge de Raquetes. Durant el mes de maig l’alumnat experimenta i aprèn les modalitats esportives del bàdminton, tennis i el tennis taula. A través d’estacions, l’alumnat va passant per cadascuna de les disciplines esportives en grup practicant diferents cops com el servei, el drive, el revés, etc.

Cal destacar que tant 6è com 5è fem aquesta SA a la mateixa vegada i resulta molt motivador i engrescador veure tot un conjunt d’alumnes realitzant activitats de raquetes al mateix temps.

De ben segur, aquesta SA servirà de base per poder gaudir d’una bona estona practicant pales de platja aquest estiu!