COLÒNIES FINCA LA CAPELLA – Cicle Mitjà 4t

La passada setmana, els nostres alumnes de quart van tornar plens d’emocions i noves experiències de les seves colònies a la Finca La Capella, a Poblet. Aquestes colònies no només han estat un moment de diversió, sinó també una oportunitat per aprendre i explorar el passat prehistòric d’una manera emocionant i pràctica.

Durant la seva estada a la Finca La Capella, els nostres joves exploradors van participar en una gran varietat d’activitats i tallers relacionats amb la Prehistòria. Des de la creació de collarets inspirats en les antigues tribus fins a la visita a coves reals, on van poder experimentar com vivien els nostres avantpassats, cada moment va ser una oportunitat per aprendre i connectar amb el passat i també l’entorn.

Un dels moments més destacats va ser la construcció de cabanyes amb pals i materials naturals. Amb les seves pròpies mans, els alumnes van poder recrear els refugis que segurament van ser habituals per als primers humans, connectant-se amb les seves habilitats primitives i la seva imaginació.

Per acabar de manera espectacular aquesta immersió a la Prehistòria, els alumnes van gaudir d’una autèntica festa prehistòrica, amb música, dansa i fins i tot un “disco”. Aquesta experiència no només va ser divertida, sinó que també va reforçar el seu aprenentatge i la seva comprensió del passat.

En resum, les colònies a la Finca La Capella han estat una experiència inoblidable per als nostres alumnes de quart. Han après, han explorat i, sobretot, s’han divertit de manera única. Agraïm a tots els monitors i personal de la finca per fer-ho possible i esperem que aquesta experiència els inspiri a continuar explorant i aprenent sobre el nostre passat i el món que ens envolta.