MOBILITAT SEGURA – Cicle Superior 6è

Avui, els alumnes de sisè han tingut una experiència educativa única i essencial en el seu camí cap a la responsabilitat i la seguretat. Hem tingut el plaer de rebre als Mossos d’Esquadra per a una xerrada informativa sobre la mobilitat segura.

Aquesta oportunitat ha permès als nostres alumnes comprendre millor la importància de la seguretat mentre es desplacen a peu o en altres mitjans de transport. Les discussions han abordat temes rellevants com ara els senyals de trànsit, les normes de comportament als passos de vianants, l’ús segur de bicicletes i patinets elèctrics, així com els perills de distraccions com l’ús dels telèfons mòbils mentre es camina pel carrer.

Hem pogut veure també exemples pràctics i casos reals per il·lustrar els riscos potencials associats amb la manca de consciència i precaució mentre es mouen al voltant del nostre poble.

Els nostres alumnes han participat activament en la sessió, fent preguntes i compartint les seves pròpies experiències i preocupacions. Adquirint així un millor enteniment sobre com prendre decisions segures i responsables mentre es desplacen pel seu entorn.

Com a escola, continuarem fomentant aquestes pràctiques segures i educant als nostres alumnes sobre la importància de la responsabilitat i el respecte mentre es mouen al voltant de la nostra comunitat.