1a Edició CROSS (Apadrinament Esportiu) – ESCOLA LA CANONJA

El dimarts 9 d’Abril, mes de l’Activitat Física, hem celebrat el nostre 1r Cross de l’Escola La Canonja, un esdeveniment esportiu que no només ha reforçat els llaços entre els nostre alumnat, sinó que també ha fomentat la col·laboració amb l’Institut Collblanc.

Des de molt d’hora, l’entusiasme i l’energia han omplert cada racó del pati escolar mentre els alumnes es preparaven per participar en el circuit intern que abastava diferents zones d’esbarjo. Des de primer fins a sisè, tots els nivells han participat en aquesta emocionant jornada esportiva.

Per garantir que cada alumne estigués degudament preparat i motivat, s’han organitzat tres franges horàries de curses: de 9:30 a 10:15, de 10:15 a 11:00 i de 11:30 a 12:15. Aquesta planificació ha permès que cada grup gaudís de l’experiència al màxim, amb prou espai per córrer i gaudir de la competició.

Una de les iniciatives més destacades d’aquesta jornada ha estat la col·laboració amb l’Institut Collblanc. L’alumnat de primer de l’ESO han assumit un paper fonamental en realitzar l’escalfament per a cadascun dels estudiants de la nostra escola. Aquesta dinàmica no només ha promogut l’activitat física, sinó que també ha fomentat el companyerisme i la solidaritat entre els diferents nivells educatius ja que cada alumne de l’ESO s’ha convertit en el parell esportiu d’un alumne de la nostra escola, el que ha generat vincles especials i moments de suport mutu durant tota la jornada. Aquesta connexió entre estudiants de diferents nivells educatius reflecteix els valors de col·laboració i treball en equip que fomentem en la nostra comunitat escolar.

L’entusiasme i l’alegria dels participants han estat evidents en cada volta al circuit, animant els seus companys, sobretot l’alumnat d’infantil, i demostrant el seu esperit esportiu. A més, volem agrair a tots el professorat tant de l’escola com de l’institut, personal de suport i famílies que han col·laborat perquè aquest esdeveniment fos possible. No ens podem oblidar d’agrair l’aportació de la nostra mestra de plàstica, qui juntament amb el seu alumnat, han elaborat tres banderoles amb motius esportius per l’ocasió.

Estem emocionats per futures edicions i per seguir promovent l’activitat física i el companyerisme entre els nostre alumnat.

¡Gràcies a tots per fer d’aquest dia un moment inoblidable en la història de la nostra escola!

Anirem incloent-hi més fotografies durant els pròxims dies!