LA FUNDACIÓ TOPROMI COL·LABORA AMB L’ESCOLA LA CANONJA

Ja hem rebut les AGENDES ESCOLARS per al curs 21-22.

Enguany , les agendes adreçades a l’alumnat de 2n fins a 6è de primària les ha editat la FUNDACIÓ TOPROMI (entitat canongina).

La missió de la Fundació és contribuir a millorar la qualitat de vida de les persones adultes amb discapacitat intel·lectual. Atén al voltant de 80 persones de les que 17 estan inscrites al Centre Especial de treball.

El Servei de Teràpia Ocupacional està integrat per 63 persones adultes amb discapacitat intel·lectual i té com a objectiu donar atenció diürna de tipus rehabilitador integral. Les persones adscrites a aquest servei realitzen tasques d’ajustament personal i social, resolució de problemes, autonomia personal, hàbits, comunicació, relació amb l’entorn cívic proper i teràpia ocupacional.

La visió de la Fundació és la recerca i l’avenç continu cap a la inclusió social, preveient les necessitats de les persones amb discapacitat, recolzant la seva autonomia i desenvolupament continu.

TOPROMI vol ser un referent de qualitat, vol assolir el reconeixement social i l’excel·lència en el serveis que ofereix als seus usuaris, tenint en compte les necessitats canviants de les persones.

Volem destacar des d’aquí l’acció de la Regidoria d’Educació de l’Ajuntament de La Canonja perquè ens les financen. Moltíssimes gràcies!!!

NENES I NENS DE L’ESCOLA LA CANONJA, US AGRADEN???