L’Ajuntament entrega 70 ordinadors a l’Escola la Canonja gràcies als Pressupostos Participatius 2020

El proppassat dia 13 de juliol de 2021, el primer tinent d’alcalde i regidor de l’àrea de Participació Ciutadana, Salvador Ferré, i la regidora d’Ensenyament, Lucía López, van entregar 70 ordinadors a l’Escola la Canonja gràcies al procés de Pressupostos Participatius 2020. La renovació de l’equip informàtic de les aules de l’escola va ser una de les tres propostes que van sortir escollides en l’anterior edició d’aquest procés i avui ja és una realitat. En concret, s’han instal·lat 69 ordinadors compactes i un ordinador de torre amb gràfica potent per tal de poder editar vídeos i realitzar altres projectes audiovisuals. Dels 69 ordinadors, 24 s’han destinat a renovar l’aula d’informàtica i els altres s’han instal·lat a les aules dels diferents cursos per tal de potenciar al màxim la funcionalitat de les tauletes electròniques gegants ja instal·lades gràcies també als Pressupostos Participatius d’una edició anterior, la de l’any 2019.