FESTA CARNAVAL 2024 – Escola La Canonja

La tarda del 9 de febrer quedarà marcada a la memòria de tots els estudiants de l’Escola de La Canonja com una jornada plena de diversió i color en la celebració del Carnestoltes. Des dels més petits d’Infantil fins als majors de 6è de Primària, tots van participar en aquesta festivitat que va deixar moments inoblidables.

1. Arribada de Sa Majestat el Rei Carnestoltes: La setmana va començar amb l’arribada anticipada de Sa Majestat el Rei Carnestoltes, qui va afegir un toc especial a la nostra celebració del Carnestoltes.
  2. Dimarts en Pijama: La setmana va continuar amb un toc de comoditat i festivitat, ja que tots els alumnes, des d’Infantil fins a 6è de Primària, van arribar a l’escola en pijama.
  3. Dimecres Cap Mudat i Faldilla o Tutú: La creativitat es va desfer el dimecres, quan els estudiants van sorprendre a tots amb caps mudats i la incorporació de faldilles o tutús, omplint el pati de l’escola de colors i rialles.
  4. Dijous de Colors i Textures amb Dinar Dijous Gras Festiu: El dijous va ser un dia especial amb els alumnes vestint un mitjó de cada color per sobre dels pantalons. A més, el coll es va mudar amb elements cridaners com pajarites, corbates i boes. Aquest dia també va incloure el dinar Dijous Gras, amb el Cicle Inicial gaudint del parc a prop de l’escola, el Cicle Mitjà animant el centre del municipi i el Cicle Superior explorant el Sector Nord del municipi.
  5. Divendres amb Disfresses Lliures: La setmana va culminar el divendres, amb tots els estudiants vestint disfresses de temàtica lliure (no bèlica) per gaudir de la festa durant tot el dia. Finalment, el divendres va arribar amb la màxima expressió del Carnestoltes a l’escola. Els estudiants es van presentar amb disfresses de temàtica lliure (excloent temàtiques bèl·liques) per gaudir de la festa durant tot el dia. La tarda va culminar amb la grandiosa festa de l’escola, acompanyada de la vibrant batucada de l’escola i un berenar de coca amb xocolata que va deliciar a tots els assistents. El brodat final el va posar el disc mòbil, que va contagiar a tots amb la seva energia festiva.

En resum, l’Escola de La Canonja va viure una setmana plena de diversió, creativitat i camaraderia en la celebració del Carnestoltes. Fins l’any vinent, que l’alegria continuï sent part de la nostra escola!