DIVENDRES DE CARNAVAL 2024 – Cicle Inicial

Avui divendres, l’alegria i la diversió han inundat els passadissos de l’escola mentre els nens i nenes han arribat disfressats de casa per celebrar el Carnaval. L’escola s’ha convertit en un escenari colorit i animat, ple de personatges de contes, superherois, animals exòtics i molts altres disfresses creatives.

Els infants han exhibit les seves disfresses amb orgull, mostrant una varietat impressionant de personatges i temàtiques. Hi ha hagut princeses i cavallers, pirates i sirenes, astronautes i aliens, tots junts creant un mosaic de diversitat i imaginació.

Els professors i el personal de l’escola també han participat en l’ambient festiu i han lluït disfressen diverses, sorprenent així als nens i les nenes.

A la tarda hem sortit al pati a ritme de batucada tot seguint als nens i nenes de 6è a celebrar el Carnaval tots plegats. El Rei Carnestoltes ens ha parlat i per acabar-ho d’arrodonir hem menjat coca i xocolata!

Que visqui el Carnaval!