DESCOBRINT LA LLEGENDA DE SANT JORDI – Aula Acollida

A l’aula d’acollida de la nostra escola, cada dia és una aventura emocionant, plena de noves descobertes i aprenentatges. Durant aquest matí, els i les nostres alumnes s’han endinsat en la fascinant història de la llegenda de Sant Jordi, una tradició que ens transporta a temps antics i ens impregna amb el seu encant i misteri.

Els recursos visuals, com ara imatges i vídeos, han ajudat a viure l’aventura de Sant Jordi, un valent cavaller que es va enfrontar a un terrible drac per salvar a una princesa i el seu poble.

Per a molts dels nostres alumnes, que provenen de diferents països i cultures, aquest treball lúdic sobre la llegenda de Sant Jordi ha estat una experiència enriquidora i divertida. Han trobat paral·lelismes amb les seves pròpies tradicions i contes populars, i han compartir les seves reflexions i impressions amb entusiasme.

A més, hem connectat la llegenda amb la celebració de demà, la diada de Sant Jordi a Catalunya, una festa plena de roses i llibres, que ens recorda la importància de la cultura i la literatura.
Ara, amb la llegenda de Sant Jordi com a part del nostre bagatge cultural, continuarem endavant amb curiositat i determinació, preparats per abordar noves aventures i descobriments que ens ajudaran a unir-nos com a comunitat escolar.