CIRCULAR ADREÇADA A LES FAMÍLIES (finalització del 2n trimestre + inici 3r trimestre)

BENVOLGUDES FAMÍLIES:

Us informem que avui divendres dia 26 de març finalitza el segon trimestre escolar d’aquest curs.

Avui hem dut a terme el LLIURAMENT DELS INFORMES ACADÈMICS referents al  treball del 2n trimestre dels vostres fills i de les vostres filles (de 1r a 6è de primària).

Recordeu que és obligatori retornar l’ACUSAMENT DE REBUT de l’informe degudament signat quan tornem de les vacances (el trobareu dins el sobre).

L’alumnat avui portarà a casa tots els materials, dossiers i llibres com a mesura de prevenció en cas de rebre una POSSIBLE INSTRUCCIÓ DE CONFINAMENT a l’inici del 3r trimestre. Aneu revisant el correu electrònic, les xarxes socials de l’escola i la nova web perquè seran els mitjans que utilitzarem en cas d’haver d’informar-vos d’alguna cosa.

El curs es reprendrà el dia 6 d’abril de 2021.

Recordeu que amb l’inici del nou trimestre, l’horari dels vostres fills i filles canviarà. Les entrades i sortides esglaonades del 3r trimestre seran:

ENTRADES I SORTIDES ESGLAONADES 3r TRIMESTRE Franja matí Franja tarda
Grups A i D 9:20h-12:50h 15:20h-16:50h
Grups B 9h-12:30h 15h- 16:30h
Grups C 9:10h-12:40h 15:10h-16:40h

Aprofitem per desitjar-vos unes bones vacances!!!

L’Equip de mestres i l’Equip directiu de l’Escola La Canonja.