“AL MAIG LES ESCOLES ES POSEN LA GORRA!!!!” (AFANOC TARRAGONA)

Benvolgudes FAMÍLIES

Us informem que el centre ha decidit participar en la PROPOSTA SOLIDÀRIA: “AL MAIG, LES ESCOLES ES POSEN LA GORRA”.

Aquesta campanya la dinamitza l’AFANOC TARRAGONA (Associació de Famílies d’Infants i Joves amb Càncer de Tarragona).

Amb la col·laboració de la nostra AMPA, muntarem una PUNT DE VENDA de les GORRES (símbol de l’entitat) al llarg de la setmana vinent.

UBICACIÓ DEL PUNT DE VENDA AL COSTAT DE LA PORTA PRINCIPAL DE L’ESCOLA
DATES I HORARIS Dll 24 Dm 25 Dc 26 Dj 27 Dv 28
9h-9:30h   9h-9:30h   9h-9:30h
  16:30h-17h   16:30h-17h
PRODUCTE (GORRA)
PREU 5€

Tots els beneficis són per poder continuar oferint els diferents serveis que AFANOC TARRAGONA proporciona a les famílies de nens/es amb càncer (allotjament, atenció psicoemocional, atenció social, assessorament educatiu, activitats d’oci i lleure, etc.) Comprant les gorres seguirem fent costat als infants i als adolescents amb càncer i a les seves famílies.

Gràcies per la vostra solidaritat!

Salutacions cordials,

ELISENDA VIRGILI I JOSÉ

DIRECTORA ESCOLA LA CANONJA.