Jocs d’aigua

El penúltim dia d’escola va ser d’allò més refrescant! Per combatre la calor i acomiadar el curs de la millor manera, el pati es va transformar en un gran escenari de jocs d’aigua. Els infants s’ho van passar d’allò més bé, corrent, rient i compartint moments inoblidables amb els companys i companyes. Una manera ben fresca, divertida i rodona de tancar aquest any escolar.

També us deixem el vídeo que vam fer per presentar la festa de fi de curs.

Bon estiu a tothom!