Matinal castell de Godmar
08/06/26El passat dilluns 8 de juny, els nens i nenes de cicle inicial, vam anar a fer una caminadeta fins al castell de Godmar. Va ser un matí molt divertit i ens ho vam passar molt bé. Per veure les fotos cliqueu a la imatge… Llegeix més»






