Competències Bàsiques

L’avaluació de sisè d’educació primària:

• És una avaluació externa de caràcter formatiu i orientador.
  • Mesura el grau d’assoliment de competències bàsiques en acabar l’educació primària.
  • Facilita informació als centres dels punts forts i febles en l’adquisició de les competències bàsiques de l’alumnat.
  • Constitueix un instrument per a la millora dels resultats de l’alumnat.
  • Afavoreix la transició de l’educació primària a l’educació secundària obligatòria.
  • Permet disposar d’informació sobre el sistema educatiu català.

Quan es fa?

La prova s’aplica:

Els dies 4 (dijous) i 5 (divendres) de maig de 2017, al matí.

• En quatre sessions, dues cada matí:
    • El dijous dia 4: matemàtiques i llengua catalana (i aranès)
    • El divendres dia 5: llengua estrangera i llengua castellana
  • Cada sessió té una durada de 60 minuts.
  • S’aplica de manera simultània a tots els centres que imparteixen educació primària de Catalunya.

Qui l’organitza?

Consell Superior d’Avaluació del Sistema Educatiu

Organisme responsable de tota l’avaluació del sistema educatiu, tant en resultats d’aprenentatge com en d’altres aspectes.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *