Potpurri d’activitats del curs 22/23

Al llarg del curs, hem anat fent moltes activitats amb diferents metodologies. Us mostrem un petit recall d’activitats relacionadles amb els racons, amb el treball en equip, amb els chromebooks, amb diferents materials matemàtics més manipulatius, amb el projecte atrapallibres, amb l’última visita dels representants del CLAM a l’escola, amb l’escola municipal de música, amb l’experimentació, amb la relaxació…, en definitiva,  amb el treball del dia a dia de l’AULA.

Tot un munt de tasques que podeu veure en fotografies tot i fent clic a l’enllaç.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *