Parlem d’escalada amb en Bernat Pujol

En Bernat Pujol, exalumne de l’escola i estudiant de 3r de geografia a la UAB, va venir el passat divendres 26 d’octubre a la tarda per compartir amb nosaltres una de les seves aficions, l’escalada. Ens va parlar d’alguns dels tipus d’escalada que existeixen i del material que es fa servir.
En Bernat escala des de ben petit i un dels llocs on més ho ha fet és a Montserrat. Encara no ha escalat mai cap muntanya dels Alps però sí que hi ha anat a fer moltes excursions.
Una altra afició que en Bernat practica és l’Slag line de la qual en vam poder fer un tastet al pati de l’escola.
Va ser molt interessant i divertit!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *