El dia 11 de maig, els alumnes de cicle inicial vam anar d’excursió a la Granja Natura de Granja Natura. Vam veure tot tipus d’animals: tortugues, esquirols, emús, daines, serps, cabres, ovelles, oques, una àliga de Harris, una òliba, un drac barbut, porcs senglars, etc.
Ens van explicar com s’alimentaven, com es relacionaven i com vivien en el seu hàbitat. També vam poder experimentar l’emoció de donar-los menjar i observar-los ben de prop. Va ser una sortida molt divertida i vam aprendre moltes coses sobre els animals i la natura.




Comentaris recents