Ens visita la Mercè Arànega

Dijous, 7 de Maig, ens va visitar l’escriptora Mercè Arànega, autora i il·lustradora del conte “La Fada Caterina”.
Els nens i nenes de cicle inicial, hem estat llegint aquest conte a l’aula durant aquest curs.

La Mercè ens va dibuixar la fada Caterina i el T-Rex en gran, mentre li anavem fent les preguntes que teniem preparades.

Ens va agradar molt veure com de ràpid i bé dibuixava, i haber-la conegut.

Moltes gràcies per venir!! Si voleu veure les fotos, cliqueu a la imatge.