Sortida a Món Sant Benet
23/06/26Els alumnes d’infantil vam gaudir d’una sortida a Món Sant Benet de Sant Fruitós de Bages, on vam combinar la història medieval i l’experimentació científica més divertida.
Una de les propostes va ser explorar el mil·lenari monestir de Sant Benet el qual ens va oberir les portes. Vam recórrer estances tan importants com l’església, el claustre i les cel·les dels monjos. Allà ens esperaven objectes antics amagats que ens han servit per conèixer les seves històries i, fins i tot, ens vam poder disfressar per viure l’aventura de la història en primera persona!
L’altre proposta va ser el taller Xics Lab, on la científica Papil·la necessitava bons ajudants per al seu estudi sobre el gust. Vam experimentar amb el món dels sentits, les textures i els secrets de les fruites i les verdures. Ens ho vam passar molt bé descobrint el funcionament de la llengua i investigant com autèntics científics!








