Cantata “Boix el bruixot i la ciutat meravella”

Aquest curs continuem el projecte de col·laboració entre l’Escola de música i l’Escola Joventut, el 12 d’abril l’alumnat de cicle inicial va estrenar la cantata “Boix el bruixot i la ciutat meravella”. Moltes gràcies a totes les persones que ens han ajudat a fer possible aquest projecte.

Per veure la gravació i les fotografies cliqueu la següent imatge.

Cliqueu aquí per veure les fotografies de l’assaig general.

Setmana de la salut

Durant la setmana del 18 al 22 de març hem celebrat la “Setmana de la Salut”. Hem organitzat diferents activitats relacionades amb els hàbits saludables, coneixement del cos, educació emocional, hem fet la matinal multiesportiva i com a cloenda hem fet una caminada conjunta. Al llarg de la setmana  hem realitzat diferents tallers i xerrades amb la col·laboració de les famílies.

Per veure les fotos cliqueu la imatge.

The little shepherds 2023

L’alumnat de cicle superior ha fet la representació de “The little shepherds”. Hem passat unes setmanes ben enfeinats amb els assajos, balls, vestuari… i ho hem fet amb molta il·lusió. Gràcies a totes les persones que han fet possible aquest projecte.

Podeu visualitzar el VIDEO i les FOTOS.