El passat divendres 19 de juny vam celebrar l’últim dia de curs amb una cercavila pel poble, la presentació dels capgrossos que hem fet aquest any des de l’escola tot mostrant les seves danses i l’acomiadament dels nostres companys i companyes de 6è, amb l’actuació de la Cantània la qual han estat treballant durant el curs. Us trobarem a faltar 6è!



Comentaris recents