El divendres 22 de maig l’alumnat de sisè de l’escola va participar al projecte de Cantània al Kursaal de Manresa. Vam poder gaudir d’una estona fantàstica amb famílies, amics i professors. Tota una experiència!

El divendres 22 de maig l’alumnat de sisè de l’escola va participar al projecte de Cantània al Kursaal de Manresa. Vam poder gaudir d’una estona fantàstica amb famílies, amics i professors. Tota una experiència!

Comentaris recents