El divendres 8 de maig, gràcies a l’organització del Festival d’Espurnes Barroques, ens va
visitar en Polo Vallejo, compositor, pedagog i etnomusicòleg espanyol. Ens va situar en la
necessitat i ús que fan del ritme i la música en les tribus africanes. Els acompanya sempre, en
cada rutina i activitat diària.
L’alumnat de sisè va vibrar amb audicions i activitats de ritmes africans, i va engrescar-los a fer petites
coreografies i cants africans. Vam passar una molt bona estona que volem compartir amb
tothom amb aquest vídeo.



Comentaris recents