Benvolgudes famílies,
Arribem al final d’un curs molt intens en què els vostres fills i filles de tercer han après i compartit un munt d’experiències.
Durant aquests mesos, han treballat de valent, han fet diferents activitats i tallers i han gaudit amb les sortides i colònies.
Perquè pugueu veure un resum i guardar un record, us deixo l’enllaç amb el recull d’imatges de tot l’any.
Recordeu que al nostre blog de Cicle Mitjà també trobareu les activitats que vam fer conjuntament amb els nostres companys i companyes de 4t: Les gàrgoles de Callús, Sortida a Tuixent, la presentació de la castanyada i les colònies a Can Foix.
I no us perdeu els programes de ràdio:
Primera emissió
Segona emissió
Tercera emissió
Moltes gràcies pel vostre recolzament, complicitat i col·laboració al llarg del curs.
Molt bon estiu!


Comentaris recents