Cada 8 de març es commemora la lluita de les dones a tot el món contra tota mena de violència.
Commemora la lluita de la dona, juntament amb l’home, per la seva participació, al camp del treball i a la societat en general. El sentit de la diada respon a la lluita de les treballadores per tal d’obtenir millores laborals i socials.
D’aquesta manera ahir per la tarda vam poder escoltar a quatre dones de diferents àmbits que ens van explicar la seva experiència i com han hagut de lluitar per defensar els seus drets i vàlua.
Volem agraïr la participació de la Tesi, dissenyadora i propietària de Roidal, una empresa en la que confeccionen banyadors, bikinis i complements de bany, fundada al 1980 a Salomó.
La Hanna, mare de l’escola que va néixer al Marroc i que va venir a Catalunya per tal de poder donal’s-hi el millor als seus fills juntament amb el seu marit.
La Jessica que fa 14 anys que és mossa i la Laura, mestre de l’escola i esportista professional de bàsquet.
Durant el matí també hem fet diferents activitats referent a aquest dia amb tot l’alumnat.



