AMBIENT PLÀSTICA (IMAX)

Bones a tothom,
Aquest segon trimestre els alumnes de primària de la nostra escola han continuat amb els ambients de plàstica. En aquesta entrada podreu veure algunes fotografies del treball dels nostres alumnes en un dels ambients. En aquest ambient anomenat Imax els nens i nenes han treballat la fotografia amb els seus diferents plans i angles i han après a realitzar collage digitals. També han après a realitzar un story board que bàsicament és un còmic fotogràfic utilitzat en l’elaboració de guions i de pel·lícules. Finalment han après a realitzar dibuixos amb píxels.

Espero que us agradi i que ho pugueu anar continuant fent a casa.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *