FEM CAGAR EL TIÓ

Bon dia,

El dimecres al matí els tions de l’escola van cagar per tots els nens i nenes de l’escola, pels mestres i les mestres i pel personal d’administració i serveis.

Gràcies a tots ells i elles seguim endavant.

Aquí us deixem algunes gravacions sobre aquell moment.

Moltes gràcies i BON NADAL.

ACTUACIONS NADAL

Ahir els i les alumnes de l’escola i els/les mestres vam sortir pels carrers de Salomó a recitar poemes, cantar nadales i vendre manualitats per tal de recaptar diners i col·laborar amb la Marató. Si voleu veure les actuacions dels diferents grups, aquí en teniu el recull:

P3, P4 i P5

Cicle inicial

Cicle mitjà

Cicle superior

Gràcies a l’ajuda de les famílies i dels i les vilatans/es de la població, hem aconseguit recaptar uns 500€, aproximadament. GRÀCIES A TOTS I TOTES PER LA VOSTRA COL·LABORACIÓ!!!

TALLERS AMB FAMÍLIES PER LA MARATÓ

Benvolguts i benvolgudes,

Aquesta setmana hem estat realitzant els detallets de Nadal amb les famílies per grups estables. Aquests elements decoratius els vendrem el dimarts al matí pel poble i el que recaptem serà en benefici de la Marató que com sabeu va de les malalties mentals.

Ha estat tot un èxit i us donem les gràcies.

Aquí teniu imatges de les diferents sessions.

Gràcies.

SEGON TALLER D’ELECTRICITAT

Benvolguts,

A cicle mitjà ja hem acabat el segon taller d’electricitat d’aquest trimestre.

Us passem les imatges de com vam aconseguir que funciones el nostre circuit elèctric.

Moltes gràcies

SORTIDA AL MUSEU DEL TREN DE VILANOVA

L’alumnat de Cicle mitjà juntament amb els seus tutors van anar a visitar el Museu del Tren de Vilanova.

Aquesta activitat ha estat la cloenda del projecte sobre mitjans de transport que han realitzat aquest trimestre.

Ens ho vam passar molt bé i vam aprendre molt.

Us deixem aquí les fotografies per si les voleu veure.

Gràcies

SORTIDA A TARRGONA- P4, P5 i cicle inicial

Les nenes i nens de p4, p5 i Cicle Inicial vam agafar el bus direcció Tarragona i… vam acabar a Tarraco!

Vam passar el dia a Tarragona on ens van ensenyar les muralles de primera mà, després ens van ensenyar l’amfiteatre.

Vam aprendre moltes coses, com per exemple, que abans Tarragona es deia Tarraco. També ens van explicar la història de Ròmul i Rem i d’un ésser mitològic que es deia Medusa.

Quan vam acabar de veure l’amfiteatre vam tenir temps de jugar també! I ens van deixar unes disfresses i alguns nens i nenes es van disfressar com els romans.

Feu clic a sobre per veure les fotos:

INAUGUREM L’EXPOSICIÓ SOBRE LES JOGUINES I ELS MITJANS DE TRANSPORT

El divendres dia 10 de desembre els alumnes de cicle mitjà van inaugurar l’exposició sobre joguines i mitjans de transport antics.

Va ser inaugurada pel Sr. Anton Virgili, alcalde de Salomó, juntament amb la directora de l’Escola Josep Nin, Eva M. Barba i tot l’alumnat de cicle mitjà.

Aquesta exposició neix arran d’una proposta de la Sra. Montserrat Casas Estradé, resident a la Nou de Gaià per tal de treballar fotografies cedides per l’arxiu fotogràfic de Barcelona i proposar activitats a diferents tipologies d’escoles i entre elles nosaltres.

Des de l’escola proposem iniciar el projecte del primer trimestre a través d’aquestes fotografies treballant diferents aspectes segons els nivells:

P4, P5 i cicle inicial han treballat les joguines, cicle mitjà els mitjans de transport i cicle superior els oficis.

Aquesta exposició està orientada a ensenyar-vos la part fotogràfica de recerca dels alumnes de cicle mitjà i la part més artística de l’alumnat de P4, P5 i cicle inicial.

Aquí us deixem un recull de fotografies de l’acte.