Fem Acrosport Cooperatiu a 4t

Durant aquest trimestre l’alumnat de quart ha estat treballant l’acrosport. Aquesta modalitat esportiva de treball cooperatiu combina les acrobàcies, la gimnàstica i la dansa, fomentant la cooperació i la confiança entre els participants.

Es promou la creativitat i l’expressió personal a través de seqüències coreogràfiques úniques. És una experiència d’aprenentatge i creixement personal on es superen límits i es celebren èxits col·lectivament.

A l’escola, l’acrosport ofereix una manera divertida de connectar amb els altres i mantenir-se en forma mentre es cultiven valors com la perseverança i el respecte mutu. És una oportunitat única per aprofundir en la cooperació, la confiança, la resolució de dificultats que planteja l’activitat.

En resum, l’acrosport cooperatiu és una aventura que convida a descobrir noves dimensions físiques i emocionals mentre es gaudeix de la unió i la creativitat en equip.