Final de curs 22-23

Avui 22 de juny finalitza un altre curs a Les Escoles. Donem per acabat tot un curs amb un matí ple de jocs, diversió i moltes emocions. L’alumnat de 6è ens ha preparat un seguit de jocs on hi hem participat per equips internivells, per… Llegeix més»

SORTIDA AL TIBIDABO

El passat dijous dia 15 de juny els alumnes de Cicle Superior vam anar al parc d’atraccions del Tibidabo. Va ser un dia lúdic i divertit on vam poder gaudir tots junts.

Cliqueu a la imatge per veure les imatges de la jornada.

 

FAMÍLIES A L’ESCOLA – EDUCACIÓ INFANTIL

Continuem amb els bonics moments amb les famílies a l’aula per acompanyar les vostres filles i fills en una activitat compartida a I3, I4 i I5 . GRÀCIES a totes les famílies que ens heu acompanyat en aquestes estones genials!!! A les següents imatges trobareu un recull de les últimes sessions de “famílies a l’escola” d’aquest curs.

      

CERCLES DE DIÀLEG – I5

El cercle de diàleg és un exercici per dialogar de manera respectuosa i amb una escola activa dins del grup classe. A I5 ho hem posat en pràctica per exposar què en sabem dels animals marins que donen nom a les nostres aules. Quan tenim l’objecte a les nostres mans, intervenim si ho desitgem, aportant quelcom a les nostres companyes i companys; quan no tenim l’objecte, restem en silenci escoltant les participacions de la resta d’alumnat. Ha resultat una pràctica molt interessant!

La Miniglo a l’escola – Educació Infantil

El Fernando i l’Alèxia ens han visitat a l’escola amb la Miniglo, un poni d’allò més simpàtic. Hem descobert què menja, quines sabates porta, com es pentina i com fa petons!! L’alumnat d’Educació Infantil ha estat encantat de rebre aquesta fantàstica visita!! A la següent imatge, trobareu un recull de fotografies de l’activitat.

L’art de Yayoi Kusama a P4

Els alumnes de P4 estem treballant a l’hora d’art l’autora japonesa Yayoi Kusama. Ens hem endinsat en el seu particular món creant un mural a l’aula. Podreu veure un vídeo de la nostra creació si cliqueu a la imatge.

 

Sant Jordi 2023

Aquest any vam celebrar el Sant Jordi a Les Escoles el dia 24 d’abril. Es va omplir el dia d’activitats variades i culturals:

  • Sessió de contes clàssics teatralitzats en anglès a càrrec de l’alumnat de 6è.
  • Plantada de flors aromàtiques a l’hort de l’escola per l’alumnat d’educació… Llegeix més»

Famílies a l’escola – Educació Infantil

El moment en què les famílies entreu a l’aula per acompanyar les vostres filles i fills en una activitat compartida amb la resta de grup, és de les estones més emocionants que viuen els infants a l’escola; d’una banda, els protagonistes amb les famílies, i de l’altra, la resta d’alumnat de la classe gaudint emocionats de contes, activitats, jocs i reptes que els proposeu. A les següents imatges trobareu un recull de les primeres sessions de “famílies a l’escola” d’aquest curs.

A 2n treballem el Cicle de l’Aigua

Dins del projecte l’aigua que treballem a tota a l’escola aquest curs, l’alumnat de segon hem treballat el cicle de l’aigua d’una forma manipulativa. Hem fet una maqueta personalitzada on representem les fases del cicle de l’aigua. Si les voleu veure cliqueu AQUÍ.

L’Aventura d’estimar a Educació Infantil

Aquest dimecres a Educació infantil, la tarda de tallers intercicle es va convertir en una jornada de calma i relaxació conjunta de P3, P4 i P5 al pati de l’escola.
L’aula dels taurons de P4B, ens va guiar i acompanyar en la iniciació a “l’Aventura d’estimar”, una activitat que es realitza cada matí quan arribem a l’escola, amb la realització d’estiraments, moviments corporals i respiració per començar el dia amb tranquil·litat i connexió amb les companyes i companys. Aquesta activitat és un projecte d’escola en el marc de l’Educació Emocional, que es va iniciant a poc a poc a tots els nivells. Voleu veure com ho vam dur a terme? Cliqueu la següent imatge!