FESTIVAL DE LA MARATÓ 2022
30/11/22El dia 25 de novembre es va realitzar el Festival per la Marató. Entre tota la comunitat educativa va sortir un espectacle rodó! Podeu veure el vídeo clicant a la imatge següent:
El dia 25 de novembre es va realitzar el Festival per la Marató. Entre tota la comunitat educativa va sortir un espectacle rodó! Podeu veure el vídeo clicant a la imatge següent:
Les tardes dels dimecres capgiren els grups d’Educació Infantil de cap a peus, i és que P3, P4 i P5 ens barregem per interactuar, aprendre, descobrir i jugar en vuit espais diferents de l’escola a través de tallers intercicle: teatre, construccions, llums i ombres, artístic, música, enfilar, traspàs de sòlids i robòtica. Aquestes activitats entre alumnat de diferents edats propicien la cooperació, el respecte, l’ajuda entre iguals, la socialització… Voleu veure tot el que fem? Clicant la següent imatge veureu un recull de les primeres sessions d’aquest trimestre.

El dia 19 d’octubre de 2022, els cursos de 5è i 6è de l’Escola Joan XXIII vam anar d’excursió a l’Espluga de Francolí.
Vam visitar les Coves de la Font Major, on vam fer un taller sobre la Prehistòria, i el Museu de la Vida Rural,… Llegeix més»
El treball per racons a 3r ens permet aprofundir en la descoberta de temes apassionants de manera més interactiva i també consolidar conceptes treballats en diferents matèries.
Per veure les fotos cliqueu aquí.
Aquest any s’ha tornat a celebrar la Festa de la Castanyada a l’escola. Durant tot el dia l’alumnat va gaudir d’activitats ben variades i divertides. Al matí els de 6è van muntar unes activitats pels més petits de l’escola, i segon, tercer, quart i cinquè… Llegeix més»
Durant el mes d’octubre hem treballat Halloween a l’àrea d’anglès. Tots els alumnes hem après una cançó per poder cantar i ballar. Els alumnes de cicle superior hem treballat la descripció, ens hem disfressat de diferents personatges de Halloween i hem fet una desfilada. Ha estat molt divertit! Els alumnes de P5 hem tingut una visita sorpresa. Alguns companys de 6è ens han fet una visita i ens han cantat una cançó en anglès.Ens ho hem passat molt bé tots junts! Voleu veure les imatges i els vídeos? Cliqueu a la imatge.

Tot i que la tardor aquest any sembla que arriba a poc a poc, l’alumnat d’Educació Infantil vam sortir a observar-la al Terrall, a gaudir trepitjant de les primeres fulles que cauen a terra, dels primers tons vermells i marrons, i d’una fantàstica visita a la biblioteca tot escoltant i mirant contes. Aprofitant que sortíem de l’escola, alguns vam visitar els gegants de Les Borges, d’altres vam recórrer alguns indrets típics del municipi, i uns quants vam visitar les verduleries i pastisseries per observar els fruits i dolços de tardor. Voleu veure’n algunes fotografies? Cliqueu la següent imatge!

Amb l’alumnat de 4t hem començat a treballar el cartell i hem utilitzat l’aplicació canva. Amb el treball col·laboratiu a la pantalla multitàctil hem realitzat els 2 cartells per promocionar la Castanyada.
Ho voleu veure?
Cliqueu AQUÍ
Amb una sessió de zumba i ioga, cinema, ombres xineses i un bon esmorzar típic de casa nostra, pa de ronyó, oli i xocolata, acabem la setmana cultural d’aquest curs a Educació Infantil. Cliqueu les següents imatges per veure les fotos de les diferents activitats!!


Una altra de les visites més emocionants d’aquesta setmana cultural per l’alumnat d’educació infantil ha sigut els Mossos d’Esquadra; poder pujar al cotxe, escoltar el so de la sirena, vestir algun dels seus complements i conèixer detalls del seu dia a dia fa que els més menuts de l’escola s’aproximin al cos de seguretat dels Mossos i confiïn en la tasca que porten a terme. Clicant la següent imatge trobareu un recull de les fotos de la visita:

A Educació Infantil hem començat la ronda de visites durant aquesta setmana cultural rebent a l’escola l’equip de la Creu Roja de les Garrigues, que ens ha endinsat en els primers auxilis tot coneixent la tasca tan important que porten a terme i gaudint de la descoberta de l’interior de l’ambulància, quina passada!!! Voleu veure com ens ho hem passat?? Cliqueu la següent imatge!
El passat 3 de juny l’alumnat de 6è, famílies i professorat, vam gaudir d’una celebració plena d’emocions i records en l’entrega de les orles. Clicant a la següent imatge trobareu un recull de fotografies i vídeos de l’acte:

A P5, després de posar a prova el Robot Edison a robòtica tot escanejant codis de barres per desenvolupar diferents tasques a través dels seus sensors, ens hem llençat a redissenyar-lo tot creant prototips robusts i creatius que competeixen amb els robots de la resta de companyes i companys per ser l’últim en sortir d’un cercle. Voleu veure el resultat?? Cliqueu la següent imatge!!!

El passat 2 de juny l’alumnat de cicle inicial vam fer la sortida del 3r trimestre a Sant Miquel de la Tosca (El Vilosell), on a través d’uns tallers molt interessants vam aprendre moltes coses sobre el bosc i els animals que hi viuen. Vam… Llegeix més»
L’alumnat d’educació infantil vam fer un viatge fins a la prehistòria per conèixer els costums i hàbits de l’època i descobrir les pintures rupestres al museu de Montblanc. Tot i la pluja que ens va acompanyar durant una estona, va ser una sortida fantàstica!!! Clicant la següent imatge veureu el recull fotogràfic de la sortida:
Durant aquest tercer trimestre a segon hem treballat la part literària de la llengua a través de les endevinalles. Després d’escoltar-ne moltes, practicar endevinant-les i escoltant com rimen ens hem vist capaços d’escriure’n unes nosaltres, les vam passar a ordinador, les vam practicar, les vam… Llegeix més»

El passat 20 de maig vam fer la sortida de final de curs, vam anar a Gimenells als 2 Llacs. Allà vam fer tres tipus d’activitats: kayak, ponts penjats i finalment el bus. Ens ho vam passar molt bé,van ser activitats molt divertides i vam… Llegeix més»
A l’aula d’acollida hem estat treballant els contes. Els alumnes han portat contes tradicionals del seu país i altres que els seus pares explicaven quan eren petits.
Aquí teniu el resultat i ja veureu quina gran feina han fet.
L’alumnat de P5, 1r i 2n van visitar l’exposició de l’aigua d’AGBAR de la mà de l’Albert, que ens va explicar com fer un bon ús de l’aigua i com estalviar aquest recurs tan escàs en algunes zones del món. Podeu veure alguna imatge clicant la següent fotografia: