ORLES 6è 25-26

El divendres 12 de juny es va realitzar l’acte de les Orles de 6è a la nostra escola. Va ser un acte emotiu en que tota la comunitat educativa vam acomiadar el nostre alumnat de 6è.
Per veure-ho cliqueu a la imatge següent:

NOTÍCIES 6è

L’alumnat de 6è ha dedicat les últimes sessions d’estratègia digital a elaborar unes notícies. El procés va començar per la repartició de tasques, la redacció de la notícia, la gravació i l’edició. Aquesta activitat ens ha servit per aprendre més sobre el món audiovisual.
Per veure… Llegeix més»

CERIMÒNIA ORLES 6È

Aquest divendres, el gimnàs de l’escola es va convertir en un escenari de mirades brillants, paraules que toquen i silencis que ho deien tot. L’alumnat de 6è es va acomiadar d’una etapa que els ha vist créixer, descobrir i fer-se grans.
L’acte va ser una combinació… Llegeix més»

Repte Lego a 6è

Aquest trimestre l’alumnat de 6è s’ha trobat davant un repte de robòtica relacionat amb els esports. Amb el material Lego Spike Prime han construit un jugador de futbol, l’han personalitzat amb una imatge d’equip i han competit de manera amistosa mentre l’aprenentatge i la diversió… Llegeix més»

Apadrinament de Sant Jordi

L’alumnat de 1r i 6è han gaudit avui d’un apadrinament de Sant Jordi molt especial, padrines i padrins, i filloles i fillols han passat una bona estona gaudint de la lectura.
Si voleu veure’ls cliqueu a la imatge:

Orles 6è

El dia 7 de juny va tenir lloc la cerimònia de les Orles de 6è, un acte molt emotiu on l’alumnat va ser el protagonista amb discursos i cançons entre altres coses. Per veure-ho només us cal clicar la imatge següent.

VISITA BIBLIOTECA CM I CS

L’alumnat de cicle mitjà i superior ha realitzat la visita a la Biblioteca Marquès d’Olivart on han gaudit amb la lectura de diferents contes relacionats amb els ODS (Objectius pel Desenvolupament Sostenible). La Mercè ens va preparar una dinàmica molt entretinguda.
Per veure’n un tastet cliqueu… Llegeix més»

Apadrinament de Nadal

Aquest dilluns 4 de desembre s’ha realitzat el segon apadrinament del curs entre l’alumnat de cicle superior i el de cicle inicial. Quantes aventures hem viscut llegint aquests contes! Si voleu veure-ho cliqueu a la imatge:

Halloween

Durant aquest mes d’octubre a l’àrea d’anglès hem treballat la descripció. Hem jugat al joc del “Who is who”(speaking), hem descrit el nostra company disfressat (writing) i hem fet una desfilada de models mentres el company/a llegia la descripció. Finalment hem après unes cançons de Halloween que hem ballat tots junts. Ens ha agradat aprendre de forma lúdica i divertida el vocabulari treballat.

Cliqueu a la imatge per veure més fotografies.