Pla de Reobertura del Centre en la Segona Fase

Nota informativa obertura centres escolars en fase 2.

Benvolgudes famílies,

El Departament d’Educació ha informat que el curs acabarà el proper dia 19 de juny en format telemàtic..

No obstant, permetrà obrir les escoles a partir del proper 8 de juny  a aquelles zones o s’hagi arribat a la fase 2 de desconfinament.  L´assistència no és obligatòria.

Els objectius de l’obertura són els següents:

• Donar suport i orientació als alumnes de 6è: ( En tutories grupals amb no més de 13 alumnes per grup, o individualment. A hores convingudes)
  • Realitzar tutories individualitzades i puntuals a alumnes de 1r a 5è:  ( Els Tutors de classe contactaran amb els alumnes que ho considerin. Les famílies podran demanar entrevista personalitzada.)
  • Acollir alumnes d’Educació infantil: De famílies els dos progenitors dels quals hagin de realitzar treball presencial durant el període d’acollida. ( de 9 a 13h) Rebreu consulta per saber el número d’alumnes que assistiran.

Aquells alumnes que hagin de venir al centre hauran REUNIR LES CONDICIONS EXIGIDES per PROCICAT:

– Absència de simptomatologia compatible amb la COVID-19 (febre, tos, dificultat respiratòria, malestar, diarrea…) o amb qualsevol altre quadre infecciós.

­­­­- No convivents o contacte estret amb positiu confirmat o simptomatologia compatible en els 14 dies anteriors.

Calendari vacunal al dia.

No patir cap de les següents malalties que poden posar en risc grau la salut del propis alumnes:

-Malalties respiratòries greus que precisen medicació o dispositius de suport ventilatori.

-Malalties cardíaques greus.

-Malalties que afecten al sistema immunitari (per exemple aquells infants que precisen        tractaments immunosupressors).

-Diabetis mal controlada.

-Malalties neuromusculars o encefalopaties moderades o greus.

Els tutors legals dels alumnes  hauran de presentar prèviament al centre

el carnet de vacunació al dia

i signar una declaració responsable emesa pel Departament d’Educació.

Les famílies que estiguin interessats s´han de posar en contacte amb l´escola via correu electrònic adreça:    a8034485@xtec.cat

La Direcció.