Consell escolar

El consell escolar està format per:

Equip Directiu:  Àngels López, Josep Fernández i Yolanda Roda

Sector Mestres: Silvia Borobia, Miriam Carpintero, Aida Hernández,Montse Prats,Esperança Sánchez,Adrián Serrano.

Sector Pares: Stefania Daniela Deceanu, Jose Antonio García,Marta Massaas, Jose Viciana, Ana Villegas, Yolanda Milan.

Representant AMPA: Suska Solarte

Representant Ajuntament : Teresa Buch

Pers. Adm. i Serveis: Roser Carné

– Les persones del consell escolar són elegides per un període de quatre anys i es renoven per meitats cada dos anys.

– Les eleccions per a la constitució o renovació de membres del consell escolar, les convoca el director o directora del centre.

– Les vacants del consell escolar s’han d’ocupar pel procediment establert a les normes d’organització i funcionament del centre.

– La condició de membre del consell escolar es perd quan es deixa el càrrec que comporta ser-ne membre, quan es deixa de complir algun dels requisits per ser elegible o quan l’òrgan que l’ha designat en revoca la designació.

– Transcorregut el termini de dos anys de la darrera renovació, la direcció convocarà eleccions per a la renovació parcial dels membres del consell escolar del centre, en la meitat que en cada cas correspongui, d’acord amb la regulació.

– El consell escolar es reunirà, com a mínim, a l’inici de curs i farà una reunió cada trimestre i una al final de curs.

26 de novembre 2018.
Eleccions al consell escolar del sector pares/mares.Volem donar les gràcies a totes les famílies per la vostra participació.

Les guanyadores són:

Abigail Calvo Soler
Fatima El Kramej
Ana Villegas Castillo
Yolanda Milán Salamanca

Suplents:
Sonia Moreno López
Vitalina Duarte Luch

Moltes felicitats i moltes gràcies per la vostra col.laboració! A partir d´ara formareu part del Consell Escolar de l´escola.