NOVA WEB

L’escola Joan Marquès i Casals i l’ Institut Jaume Cabré ENS HEM FUSIONAT !!! 🎉🎉🎉

Som  l’ INSTITUT-ESCOLA FEIXES

__________________________________________________________________________________________________________________

Gràcies Agnès!

Avui ens has visitat l’ Agnès ,una persona fantàstica que li agrada entre altres aficions cosir. Ens ha portat un petit detall per tots els Mestres de l’ escola.
Moltíssimes gràcies!

5è va al Parlament

Ahir els alumnes de 5è vam anar al Parlament, ens van explicar com funciona el sistema democràtic de les eleccions i com els representants escollits fan la seva tasca com a diputats.
També vam conèixer la historia de l’edifici i vam passejar pel parc de la… Llegeix més»

SANT JORDI 2023

Hola famílies.
Avui ha estat un dia especial a la nostra escola. Hem pogut celebrar l’esperada festa de Sant Jordi i ens ha acompanyat un dia primaveral espectacular.
Hem començat la jornada amb les danses de tots els cursos, omplint de música i color el pati. Després… Llegeix més»

SORTIDA AL CIRC CRIC

Hola famílies, avui ha estat un dia fantàstic per la nostra escola.
Per primer vegada hem fet una sortida conjunta tots els nens i nenes del Joan Marquès i Casals.
Hem visitat el Circ Cric a Sant Esteve de Palautordera, dins del Parc Natural del Montseny.
Ha estat… Llegeix més»

Jornada de sensibilització sobre diversitat motriu

Hola famílies!!!!
Avui ha estat un dia fantàstic a l’escola. Hem viscut una Jornada de Sensibilització per tal de reflexionar sobre les barreres arquitectòniques i sobre les dificultats que es troben algunes persones amb diversitat motriu en el seu dia a dia.
Al matí hem explicat contes… Llegeix més»

Taller de serigrafia

El passat divendres, 3 de març els alumnes de 5è vam fer un Taller de Serigrafia a l’Escola de la Llar. Vam fer els carnets d’Edunauta. Us mostrem unes fotos perquè veieu com va anar.

CARNESTOLTES

Avui acabem la setmana de carnestoltes!!!

Vam realitzar les ordres cada dia de la setmana passada, vam celebrar el dia de la truita i vam fer una gran festa de Carnestoltes, el divendres, amb una rua molt divertida a la que es van sumar els alumnes del Jaume Cabre i de Fàtima.

Avui finalment fem l’enterrament de la Sardina, amb uns versots de comiat a la reina carnestoltes d’aquest any i un concurs de sardines disfressades.

Aquí us deixem unes fotos de la rua, “l’enterro” i les sardines guanyadores del concurs.

Scape room

Els alumnes de 6è hem iniciat el projecte “Escola Verda” sobre sostenibilitat. per iniciar-lo hem protagonitzat l’Scape Room “Retorn a la terra” a través del qual hem pogut ser conscients de la quantitat de residus que produïm , i de la… Llegeix més»