SANT JORDI 2023

Hola famílies.

Avui ha estat un dia especial a la nostra escola. Hem pogut celebrar l’esperada festa de Sant Jordi i ens ha acompanyat un dia primaveral espectacular.

Hem començat la jornada amb les danses de tots els cursos, omplint de música i color el pati. Després d’uns anys on no ha estat possible celebrar la festa plenament, avui hem tornat a recuperar, entre d’altres coses, la tradicional dansa ballada per nens, nenes, mestres, pares, mares, avis, àvies… Ens ha fet molta il·lusió.

Després de les danses hem inaugurat una placa commemorativa per recordar que l’edifici actual ha estat seu de l’Escola Joan Marquès i Casals des de l’any 1978 fins al curs actual. Ja sabeu que l’any vinent comencem una nova etapa plena de reptes i noves il·lusions.

Tampoc no han faltat els tradicionals Jocs Florals, un dels moments més esperats pels nens i nenes de l’escola. Moltes felicitats a tots els guanyadors i guanyadores pels seus fantàstics treballs.

A la tarda hem fet diferents activitats relacionades amb la diada de Sant Jordi, els llibres, les manualitats. Per exemple, els més petits de l’escola han gaudit d’un espectacle preparat pels mestres i les mestres relacionat amb el conte el Màgic d’Oz.

Un altre dia per recordar!!!!!!!!!!!!!!!