Jornada de sensibilització sobre diversitat motriu

Hola famílies!!!!

Avui ha estat un dia fantàstic a l’escola. Hem viscut una Jornada de Sensibilització per tal de reflexionar sobre les barreres arquitectòniques i sobre les dificultats que es troben algunes persones amb diversitat motriu en el seu dia a dia.

Al matí hem explicat contes de supernens i supernenes, hem fet jocs, tallers, esports adaptats, un circuit amb bicicletes adaptades, un circuit amb cadires de rodes… Un matí molt intens, divertit i molt profitós.

A la tarda hem gaudit d’un concert molt especial per tots i totes nosaltres. Ens ha acompanyat en Juan Campayo, un músic amb un talent i una sensibilitat per la música que supera qualsevol barrera. Al llarg de la setmana hem conegut la seva història de lluita i de superació personal. Tot un orgull comptar amb la seva presència. Ha estat molt emotiu i molt especial conèixer-lo en persona i poder veure el Campason, la seva guitarra de quaranta-vuit cordes. L’ha acompanyat en Lluis Quirós, un guitarrista extraordinari que ha col·laborat amb l’escola per tal de poder portar a terme aquest concert. Moltes gràcies de cor als dos.

Us recomanem aquest petit vídeo sobre la història d’en Juan Campayo.