Treballem el “Gust per la lectura” a la Setmana de les Lletres

Benvolgudes i benvolguts,

un any més ens trobem a la fi de la setmana de les lletres. Durant aquesta setmana hem estat duent a terme activitats molt diferents que giren entorn a la literatura i el que aquesta ens aporta i significa per nosaltres. Entre algunes d’aquestes activitats trobem la paradeta de llibres i roses que vàrem tenir a la plaça Àngel Guimerà de La Coromina i una activitat que portem força temps treballant a partir de la lectura de dos llibres proposats per al concurs “El Gust per la lectura 2024”.

Aquí us deixem el treball realitzat a partir d’aquestes dues lectures de l’autora Tina Vallès.

“Els postits del senyor Nohisoc” ha estat el llibre escollit per treballar amb l’alumnat de 1r, 2n i 3r.

Aquí teniu el resultat d’aquest treball titulat “L’aniversari de la Clàudia”.

L’alumnat de 4t, 5è i 6è hem treballat el llibre “Mira”.

Aquí us deixem els nostres finals diferents en el treball titulat “Els finals de la Mira”