Menjador escolar

L’escola disposa de servei menjador gestionat pel Consell Comarcal del Bages amb l’empresa de càtering: Ausolan Catalunya de 13 a 15h de dilluns a divendres. El funcionament del menjador queda emmarcat en un pla d’ús que s’aprova des dels Serveis Territorials a la Catalunya Central.

Com a centre volem oferir un servei de menjador amb productes de proximitat i orgànics, un menú equilibrat i saludable. Un càtering que dona resposta a tots els requeriments nutricionals per a un correcte desenvolupament de l’Infant, on s’introdueixen de forma progressiva nous productes i textures per enriquir la diversitat d’aliments. Tenint l’opció d’adaptar el menú a aquelles necessitats alimentàries específiques que es puguin presentar (intoleràncies, al·lèrgies o celíaques).

L’empresa proporciona la matèria primera i el monitoratge al centre. S’ocupa de gestionar i mantenir les instal·lacions a punt i netes, i d’organitzar les activitats de lleure durant el migdia amb un projecte educatiu consolidat. Es porten a terme activitats que promoguin els bons hàbits higiènics tant a l’hora d’esbarjo com a dins del menjador.

La compra de tiquets es fa mitjançant una aplicació al mòbil, moneder virtual, i cal fer-la  abans de les 9h del matí. El preu del tiquet menjador és de 6,19 € (hi ha la possibilitat de demanar beca de menjador en fer la matrícula).

Podeu accedir a l’aplicatiu mitjançant l’enllaç.

Aquí teniu el menú del mes d’abril: