Conte “Corona’t amb les quatre estacions”

Aquest curs treballarem transversalment el projecte que hem batejat amb el nom de “Corona’t”, tot fent un joc de paraules entre La Coromina, el cor i la natura. En aquest projecte volem transmetre als nostres infants i famílies la part més holística de la natura a partir de l’entorn més proper que és el nostre poble. D’aquest projecte surten moltes de les activitats que es treballen des de les diferents àrees i competències educatives, totes interrelacionades entre elles i des d’un aprenentatge proper i significatiu per al nostre alumnat.

Durant el curs 2022-23 hem estat treballant tot això i més i aquí us volem deixar un dels resultats d’aquest; es tracta d’un treball plàstic a través de la construcció d’un conte inspirat en la natura, el pas de les estacions, el cicle de vida, el jo i el nostre entorn…

Volem agrair especialment la col•laboració de la Mireia Torramorell, una mare de l’escola que ha donat a l’escola tot el suport i saviesa incondicionals perquè aquest conte es fes realitat.

Esperem que us agradi!