REVISTA ESCOLAR, EINA DE COMUNICACIÓ

Ja hem arribat al final d’un curs, un any ben diferent, que sempre recordarem.

Com cada any, volem compartir amb tothom els moments viscuts durant el curs 2020-21 amb la publicació anual de la revista digital Güeeppo. Un recull de petits-grans records d’un any atípic, ple de vivències i moments especials, que ens han fet gaudir conjuntament i valorar la nostra salut emocional i física. Una revista que mostra, una petita part de la nostra identitat com a escola rural.

El confinament ens ha obligat a reinventar-nos i buscar noves maneres de formar-nos i relacionar-nos. Nous canvis o situacions adverses al món que desperten actituds creatives i oportunitats per emprendre nous projectes i iniciatives que la realitat actual ens fa viure dins l’escola. Un any, per RECORDAR, on ens ha permès valorar el temps quan estem junts, ser imprevisibles, expressar-nos amb la mirada, estimar el què tenim, fer créixer la solidaritat, mostrar més gestos de complicitat, cultivar l’esforç, treballar l’empatia, agrair, compartir de la distància amb estima, respecte i admiració.

Com a escola, ha estat un procés d’adaptació,  hem intentat buscar les millors estratègies per afrontar tot el que va venint, sempre de la mà del cor. Continuem esforçant-nos i treballant col·lectivament per a una millora en l’acompanyament integral de l’infant i comunicació del nostre dia a dia, emmarcandes dins la nostra identitat singular de centre.

Per descobrir que hem fet aquest any, aquí ,us deixem la revista de l’escola “GÜEEPPO”, un trosset de tot el que ens emportem aquest any dins la nostra motxilla. Hem canviat una mica el format de la revista.

Us animem a donar un cop d’ull!

Desitgem que gaudiu molt amb ella, tant com hem gaudit nostres fent les activitats que compatim.