POLSERES RIALLERES SOLIDÀRIES. LA VIDA AMB HUMOR!

Els infants de l’escola Joan de Palà, els Joanpalanencs i Joanpalanenques, hem dissenyat unes polseres que durant la setmana de la Salut d’enguany anirem elaborant per tal de col·laborar amb la fundació Pallapupas.

“El Pallapupas treballa perquè hi hagi espai per al riure durant el procés de la malaltia, i així convertir els hospitals en espais més amables i plens de vida mitjançant actuacions artístiques, amb un mètode artístic propi, orientades a infants. Intervé en un hospital és un professional de les arts escèniques, especialitzat en la tècnica del pallasso, i que té experiència en aquest camp. Rep, amb Pallapupas, una formació específica sobre l´àmbit hospitalari, perquè comprengui i entengui aquest medi, i adapti la seva intervenció a les necessitats que se li presenten.

Els infants tenen dret a continuar sent nens i riure malgrat la seva malaltia.
Amb una aportació teva de només 15€, els Pallapupas podem visitar i fer riure un nen o nena a la planta de Pediatria, al Quiròfan o a l’hospital de Dia d’Onco-Hematologia”.

Volem fer possible, conjuntament, que un infant hospitalitzat somrigui.
Suma’t a la iniciativa de l’Escola Joan de Palà. Donatiu de cada polsera és de 1€, el qual íntegrament anirà destinat a la Fundació Pallapupas.
Trobareu les polseres a diversos establiments del poble, també, podeu fer encàrrecs a la mateixa escola o alumnes del centre.

Entre tots ho farem possible.
Gràcies per la col·laboració.
LA VIDA AMB HUMOR!!