FEM JUNTS EL CAMÍ. PORTES OBERTES 2021-22

Diuen que “la millor escola és l’ombra d’un arbre. La naturalesa és l’ambient més adequat per al desenvolupament integral de l’Infant, assegurant el dret a l’aire lliure, a la llum del sol,  a l’exercici físic, la llibertat i alegria… és per tant, necessari aproximar l’Infant al medi natural que li és propi, als espais lliures, jardins i terrenys de cultiu…” -Rosa Sensat-.

L’escola vol donar una educació orientada i basada a partir de la interacció amb l’entorn i el respecte a la natura. Fomentant la natura com entorn d’aprenentatge, on els infants tinguin la llibertat d’explorar, investigar i experimentar amb sentit de pertinença, curiositat i entusiasme.

Us deixem un tastet de la importància d’interactuar amb el medi natural més proper, per tal de conèixer una mica més en el nostre dia a dia.

Poder créixer i aprendre en aquest entorn per a nosaltres és meravellós…