PER PODER FER CAMÍ, NOMÉS HAUREM DE FER EL PRIMER PAS. PORTES OBERTES 2021-22

Us deixem un petit recull de les nostres instal·lacions i un tour Joanpalanenc per la nostra petita gran escola rural. Un recorregut per a que família, amics , coneguts i no tan coneguts pogueu conèixe’ns una mica més.

” L’Escola Joan de Palà de la Coromina va ser inaugurada el 20 de maig del 1986 i estrenada pels nens i les nenes el 19 de setembre del mateix any. És un edifici de dues plantes als peus del Castell de Cardona. A la planta baixa es troben les aules d’infantil i Cicle Inicial, ambdues amb sortida directa al pati. A la mateixa planta aules destinades a extraescolars, i el gimnàs/aula de psicomotricitat.

A la planta superior es troben les aules de Cicle Mitjà i Cicle Superior.  Així com la biblioteca,, aula d’informàtica, el laboratori, l’aula de música i l’aula d’anglès.

Per tal d’optimitzar i aprofitar els espais comuns, disposem de dos espais d’aprenentatge ubicats als passadissos: a la planta superior l’espai artístic i a la planta inferior l’espai de construccions.

Tenim un entorn natural immillorable, i un pati obert molt gran i lluminós, amb una pista coberta molt utilitzada els dies de pluja. L’espai del pati està distribuït en 4 grans zones: espai de joc i moviment, que inclou una muntanyeta habilitada per poder-hi pujar amb tota seguretat, espai de sorral i joc simbòlic, espai de trobada i convivència i espai de joc infantil.

Som una escola que treballa i vetlla la cura de l’entorn i el medi ambient, amb aquesta finalitat, tenim un hort escolar i un galliner integrat al pati”.