BENVINGUDA AL CURS 2022-23

Benvolgudes famílies,

un any més comencem el curs escolar amb moltes ganes i amb molta il·lusió.

Aquest curs 2022-23 és el primer que, després del parèntesi de la pandèmia, iniciem amb total “normalitat” pel que fa a mesures organitzatives i de salut.

El primer dia de curs, dilluns 5 de setembre, hem pogut realitzar una activitat conjunta tota la comunitat educativa, tornant, d’aquesta manera, a compartir moments tots els infants, famílies i mestres.

CORONA’T és el nom del nostre propi projecte d’escola i és el que hem creat aquest primer dia de curs; una corona que ens ajuda a recordar que la natura forma part de nosaltres, nosaltres formem part d’ella i ens trobem envoltats d’un entorn que ens permet establir un contacte directe amb aquesta idea. Us deixem la fotografia de la corona que hem creat tots plegats.

Bon inici de curs 2022-23 a tothom!!!