AQUESTS SOM NOSALTRES

DiverSOS és el nom del nostre projecte d’escola, tal i com us vàrem anunciar en l’article anterior i diverSOS som tots i totes nosaltres, les persones que formem part de l’escola.

Els joanpalanencs i joanpalanenques portem molts dies parlant sobre la diversitat en totes les seves formes i, tot i que ja fa temps que tenim el nom de les classes, ens faltava una fotografia per plasmar allò que som. Aquí ens teniu amb les nostres particularitats, diferències i alhora també semblances. Esperem que tot allò que ens fa diversos ens acompanyi i es respecti sempre.

Supercolors i Llunes

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *