ACTIVITATS “GUST PER LA LECTURA” DINS LA SETMANA DE LES LLETRES A L’ESCOLA

Benvolgudes i benvolguts,

un curs més us presentem alguna de les activitats que hem dut a terme durant la Setmana de les Lletres a la nostra escola. Aquest any, com ja vàrem fer el curs passat, us presentem les nostres produccions en format vídeo perquè gaudiu de les lectures que vàrem fer totes i tots com a resultat del concurs “El gust per la lectura”.

L’alumnat de CI ha treballat el llibre “En Gripau i en Gripere són amics” de l’autor Arnold Lovel.

L’alumnat de CM ha treballat el llibre “Marcel·lí” de l’autor Jean-Jacques Sempé.

I, finalment, l’alumnat de CS ha treballat el llibre “Pippi Calcesllargues” de l’autora Astrid Lindgren.

Esperem que us agradin!